marți, 1 iulie 2008

Deva Mall e "pe vine"

Deva Mall se va deschide... cândva. Pe site-ul www.devamall.ro scrie că în primăvara anului 2008, dar ultima dată când am verificat pe-afară, era deja vară. Aşa că sperăm să avem mall, să fim în rând cu "lumea bună", undeva prin toamnă. Sau poate doar primăvara viitoare, că parcă aşa zicea Mircia Muntean, că va inaugura piaţa cea nouă şi strălucitoare şi frumoasă şi mall-ul în acelaşi timp. Iar piaţa nu cred că va fi gata în toamnă, deşi prin Hunedoreanul aşa am citit. Rămâne de văzut. Deocamdată, ceea ce va fi Deva Mall arată aşa:







Iar piaţa e acum în drum, la propriu... era o căldură de nedescris acolo azi şi mirosea a balegă.



A, şi am văzut nectarine la 4,99 lei. Preţuri psihologice, mă-nţelegi? :D

Update: Pe site-ul devamall.ro am găsit şi o imagine cu viitorul Deva Mall. Adică aşa o să arate. Îmi plac cele câteva pete de culoare. Nu-mi place că nu are lumină naturală, aşa cum spunea şi Amalia.


3 comentarii:

Amalia spunea...

he-he-he, blogul tău funcţionează, că (probabil au citit) şi au schimbat primăvara cu toamna 2008...

Amalia spunea...

mie mall-ul ăsta îmi repugnă puţin, pe ici, pe colo, prin punctele esenţiale, dintre care unul ar fi că nu îmi plac incintele fără lumină naturală; dar parcă spuneai că la etajul patru o să ne putem urca să vedem Deva, atunci acolo merg; în fine, poate o să fie frumos pe dinăuntru şi (mai) compensează, că pe dinafară arată (ca în America) precum o cutie văccsită în griul şoricesc...

Anonim spunea...

mie nu-mi prea place mall-ul asta. de fapt, in general, nu suport magazinele. bila alba pentru terasa de pe acoperis!