marți, 1 iulie 2008

Ce terasă am fost odatăăă!

Mai ţine cineva minte cât de "populată" era, acum vreo 10 ani, terasa Hotelului Sarmis? Eu îmi amintesc că, având norocul de a locui în apropiere, ajungeam foarte uşor pe terasă - erau atât de puţine terase în Deva prin 1998! - dar era foarte greu să prinzi o masă liberă seara după ora 8.

Acum e pustie. Săptămâna trecută, am stat la o bere cu o prietenă şi nu ne-a deranjat absolut nimeni. Eram doar noi două şi chelneriţa pe terasă şi, timp de o oră şi ceva, n-a mai venit nimeni. Ce-i drept... n-aveau Heineken!



Acum e plin de terase peste tot, dar eu tot nu pot înţelege de ce a "decăzut" aşa terasa de la Sarmis. Este, totuşi, amplasată în buricul târgului!

2 comentarii:

Amalia spunea...

acolo la terasă am făcut (pe timpuri) primele poze cu un aparat foto cu dischetă... nu ştiu de ce n-o mai merge, poate nu e chiar aşa ieşită în stradă terasa, nu se împiedică multă lume de ea... că teresa din faţă de la ulpia îmi amintesc că anul trecut era tot plină.

Anonim spunea...

daca i-ar da un aer nou, nu neaparat futurist, ar schimba personalul deja imbatranit si plictisit si i-ar face putina reclama, sa vezi cum s-ar inghesui fitzele din Deva. concurenta de la Ulpia Shopping Center, din cate imi amintesc eu (n-am mai calcat pe acolo de vreun an), nu e cu mult mai buna. poate e o tzara mai bine amplasata, cu vedere la intersectie, dar nu cred ca asta e atuul lor (pe mine ma scot din sarite mesele si scaunele alora ca sunt extrem de incomode, iar de "iarba artificiala" n-are rost sa pomenesc). anyway, i-ar prinde bine o rebranduire terasei de la Sarmis (nu neaparat alt nume, dar decoruri mai generoase, sa renunte la gardurile alea comuniste de pe margine, ca alunga clientii - zic niste oameni dastepti :P -, personal tanar si vesel, o muzica ok, samd).